Sider

tirsdag 24. juli 2012

Triathlon må testes





Nyinnkjøpt våtdrakt og hoppet i fjorden. 

Triathlon må testes. Syklingen har jeg kontroll på, løpingen går unna, men svømming har jeg aldri gjort utover å plaske rundt uten mål og mening. Enn så lenge går det langt ifra fort fremover, men jeg er ingen racer på sykkel eller løp og har absolutt ingen ambisjoner om å vinne noe som helst. Jeg liker å teste nye ting og denne gangen er det svømming. Målet har jeg ikke satt enda, men det er mange spennende alternativer der ute. Ironman Haugesund, Axtri, Oslotri... et eller annet blir det, men ikke før til neste år. Nå må teknikken på plass og noen våte kilometer tilbakelegges. 

Det var uansett et deilig kveldsbad i fjorden selv om vannet ble svart som blekk innen jeg kom meg på land. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar