Sider

onsdag 12. september 2012

Birkebeinerrittet




Nå begynner det å bli noen uker siden, men som jeg har gjort de siste årene så ble jeg med jobben på tur til Rena. Fantastisk å ha en arbeidsplass med så mye fokus på idrett. Vi har en veldig bra "pakke" med buss fra Oslo, overnatting på Rena, div sponsor stasj, selve rittet og fest i Lillehammer på kvelden. Alt blir organisert, det eneste jeg trengte å tenke på var å sette meg på sykkelen i start, trille fra Rena til Lillehammer på kortest mulig tid. Når jeg kom i mål stod masørene klare til å myke opp kroppen og kald øl lå i kjøleskapet. Ettersom jeg kom meg i mål relativt tidlig så ble det ganske mange øl mens vi ventet på resten av folket. Det var en veldig munter gjeng som samlet seg etter målgang, mange nye PB (meg selv inkludert). Knuste, maltrakterte, moste fjorårets tid med 50 minutter og kom i mål på 3:32. Første merket!

Jeg storkoste meg gjennom hele løpet.
 (Ettersom jeg ikke har kjøpt bildene så er det kun miniformat, men det viser ihvertfall humøret).





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar